понедељак, 26. март 2018.

Šesta nedelja na dlanu

od 19. do 25. marta 2018.



Dobrodošli u šestu nedelju na dlanu. O tome vam pričam!

Slika nedelje:



Ponedeljak 19.03.2018.

- Opet nam je stigla zima. Naravno da se niko ne raduje snegu u ovo vreme. Samim tim što je sav mokar, pa ni deca ne mogu ljudski da se poigraju na njemu, jer za tili čas budu totalno skvašena.

Utorak 20.03.2018.

- Znam da sam dosadna, ali ne mogu drugačije kad sam prilično izrevoltirana ovim vremenom. Stiže nam proleće, ne ode nam zima. Poštovana godišnja doba, molim lepo, dogovorite se! I kad već ne mogu da fotografišem divno prolećno cveće, evo nekih, takođe lepih, suvaraka na snegu.

- A kako je danas i Svetski dan poezije, jedna od mojih čeda, pesma ''Trešnja - inspiracija neizbežna'', neka nam što pre prizove lepe cvetne i voćne dane. 

Sreda 21.03.2018.

- Za današnji dan, rani radovi mog trogodišnjaka:



Četvrtak 22.03.2018.

- Gledate li dnevnik? Ja gledam Dečiji dnevnik. Elem, zahvaljujući njemu saznah za jedan novi pojam. Znate li šta je to medijacija? Ne, ne, ne mediTacija, već mediJacija.

Petak 23.03.2018.

- Danas nam se u okviru projekta Vredni pažnje predstavlja Atelje Levitraj. U okviru posta čeka vas i nagrađivanje otvoreno za sve stanovnike bivše Juge, a u kojem možete osvojiti 3 fantastična poklona. Pridružite se!

Subota 24.03.2018.

- Svi vrlo dobro pamtimo ovaj datum. Nažalost! :( Proprativši obeležavanje devetnaestogodišnjice od početka Nato bombardovanja u Aleksincu, bejah ganuta i motivisana da se i ja raspišem. Otvorila sam dušu. Delim sa vama pasus iz posta: 

''Sećam se jedne dalje rođake iz obližnjeg sela, baba Cvete, koju je ispred rođene kuće ubio geler zalutale rakete koja je, bem ti sudbinu, rešila da se zabode baš u njeno dvorište. U mislima mi je i dan danas tatin opis koji je bio na mestu nesreće: ’’Stoji na sred zemlje marama, a pored marame lokva krvi.’’

Do kompletnog teksta vodi vas link ----> Dan kada limene Nato ptice krenuše da haraju nebom nemilice

Nedelja 25.03.2018.

- Polako, ali sigurno, vraća nam se proleće. Budi se kreativnost. Bliži nam se Uskrs. Počele su pripreme za školsku uskršnju radionicu i školski uskršnji vašar. Ovo smo mi danas stvarali. Na radionici u školi preostaje nam samo da dekorišemo ramove. O tome vam pričam! 



Pesma nedelje: 



Pozdravljam vas do naredne nedelje i hvala što ste tu! 
Milica



Нема коментара:

Постави коментар