понедељак, 30. јануар 2017.

Dove Derma Spa Intensive tretman (krema) za ruke

U ovim hladnim danima, koža bez posebne nege nikako ne može da bude srećna. Pogotovo koža ruku. A nijedna žena ne može da se oseća zadovoljno kada je prati suva, gruba i perutava koža. Iz tog razloga, u ovom postu zasluženo mesto našla je jedna krema za ruke koja je spremna da bude idealna saveznica svakome ko muči muku sa osetljivom, suvom i grubom kožom ruku. 

Dove Derma Spa Intensive krema za ruke, o tome vam pričam




Ova divna krema, fantastičnog blagog mirisa koji budi čula, zapravo predstavlja tretman za ruke obogaćen hranljivim sastojcima koji obnavlja mekoću grube i suve kože ruku. I svaki put prilikom nanošenja rukama pruža jedinstveni spa doživljaj. Dermatološki je testirana i, sa svim sastojcima koji je karakterišu, za mene zaista predstavlja preparat kome ću uvek rado da se vraćam i koji je uistinu blagotvoran za moje ruke. 



Krema je osrednje tečne teksture i koža je već za minut-dva lepo upije, tako da na rukama ne ostaje onaj lepljivi i mastan osećaj. I ruke, kao da njima upravlja neka magija, za tili čas postaju mekane i nežne! Naročito bih da pohvalim delotvornost Dove Derma Spa Intensive tretmana prilikom nanošenja na ruke koje su prethodno bile suočavane sa deterdžentima i dugim stajanjem u vodi. Verovatno svi znate da je koža ruku posle pranja sudova ili sličnih aktivnosti ''budibogsnama'' suva, gruba, hipersenzitivna? E tu se uloga i funkcionalnost ove kreme itekako pokazuje na delu! Ruke odmah nakon ovog tretmana postaju kao nove. Ma, kao da se nisu susretale sa situacijom koja ih je samo pre nekoliko minuta tištila! Zbog svega navedenog, obožavam ovu kremu! 

Da rezimiramo, delotvornost, poseban miris (kojim inače mogu da se pohvale svi Dove proizvodi), kompletna nega ruku - sve su ovo epiteti koji opisuju Dove Derma Spa Intensive kremu.  
Jedino što mi malkice smeta kod nje jeste ambalaža. Poklopac, koji prilikom otvaranja nije vezan za tubu, mora negde da se odloži dok se ruke namažu, što nažalost ovu kremu čini nepraktičnom za poneti, pa je njeno korišćenje najpogodnije za kućne uslove.
Takođe, kao i sve kreme u tubama, ni ova krema ne može biti stopostotno iskorišćena. Jedino ako posedujete onu plastikicu za istiskivanje tuba (što sa mnom nije slučaj i nemam ideju gde bih mogla da je nabavim?) ili ako jednostavno uradite ovo što ja uglavnom radim sa preparatima u ovakvoj ambalaži. Jednostavno ih makazama presečem na pola. Verovali ili ne, u tubi ostane kreme u onoj količini koja je potrebna za jedno 4-5 dana mazanja. 


Zatvaram je kao na slici ispod, što sprečava da se krema isuši. I ovaj mirisni spa doživljaj za moje ruke, a na obostrano zadovoljstvo, iskorišćen je 100%! :D 


Da li ste vi možda koristili ovu kremu i kako se vama čini njena delotvornost?

Pozdravljam vas do narednog posta,
Milica

P.S. Za vas koji ste možda propustili, giveaway na blogu traje do 14.02., pa iskoristite priliku da osvojite jedan topli, unikatni šal, mojih ruku delo! ;) Srećno svima! <3 

6 коментара:

  1. Za mene veoma koristan post. U poslednje vreme, primetila sam da mi se koza ruku mnogo brzo isusi. Brze nego ranijih zima. Ova kremica ce mi pomoci :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Korisno i neophodno.
    Ruke su mi toliko suve da mi koža danima puca i krvari. Trenutno koristim Ecomer ali je lepljiva pa je to ono što mi smeta. Koristila sam mnoge kreme ali još nisam našla odgovarajuću. Moraću da probam ovu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaš tople preporuke od strane mene Jasmina. :) Baš javi utiske ukoliko je probaš. :)

      Избриши
  3. Super,nisam je probsla,ali kako pogovu u ovim danima,mucim muku sa suvim rukama veoma koristan post.

    ОдговориИзбриши