понедељак, 10. октобар 2016.

Hurraw! lip balm

Samim tim što je odnedavno deo našeg beauty sveta, što inspiriše dizajnom i svojom ogranskom titulom, kao i zbog mnogih drugih karakteristika koje možete pročitati u nastavku, lip balm o kojem vam danas pišem itekako je zalužio zaseban post.

Hurraw! lime lip balm, o tome vam pričam.


Zahvaljujući FB stranici Hurraw Serbia koja promoviše ovaj poznati američki brend i firmi Valnex koja je njegov generalni zastupnik i distributer, tokom avgusta meseca svako od nas je imao priliku da učestvuje u nagrađivanju gde se poklanjao po jedan Hurraw! balzam na dan. Imala sam tu sreću da budem jedna od dobitnica i sredinom septembra, ovo maleno zadovoljstvo sa mirisom i ukusom dobijenim zahvaljujući ulju kore brazilske limete, pristiglo je na moju adresu. I odmah sklopilo divan pakt sa mojim usnama.

Ambalaža Hurraw! balzama na slikama mi je izgledala veoma kabasto.  I mogu da se kladim da je mnoge od vas, kao što je i mene, na prvi pogled podsetila na upaljač? :D Kada je Hurraw! dospeo u moje ruke, utisci su bili totalno drugačiji. Ambalaža je malena, zgodna za ruku, pogodna za džep (bez bojazni da će njena sadržina da se istopi) ili torbu i iako mi je u početku oblik balzama bio čudan za mazanje, svako naredno nanošenje mi je zapravo dokazalo da je upravo ovakav oblik balzama, za razliku od standardnog valjkastog, idealan!


Za sve koji možda nisu upućeni, Hurraw! balzami su 100% prirodnog, organskog porekla, idealni za vegane, kao i za svakog ko želi da koristi kozmetiku proverenog i pouzdanog kvaliteta. 


U procesu proizvodnje svi sastojci se lagano zagrevaju na temperaturi do maksimalnih 48 stepeni. Održavanjem tako niske temperature  obezbedjuje se očuvanje svih hranljivih materija i enzima koje ovi balzami imaju u izobilju. Balzami ne sadrže vodu i šećer, pa samim tim ne postoje uslovi za razvoj i opstanak bakterija. Ukusi su takođe 100% prirodni. Trenutno ih ima ih čak 24, od kojih su dva tonirana, u boji. Većina ukusa potiče od čistih, esencijalnih ulja, dok se ostali poput čokolade, zelenog čaja, crne trešnje itd., dobijaju parnom destilacijom i  raznim procesima ekstrakcije iz 100%  prirodnih i organskih materija.(izvor) Na slici ispod možete videti sastav Hurraw! lime lip balm-a.


Miris limete koji vlada mojim balzamom, ne može, a da ne inspiriše. Miriše na neke najukusnije bombone. Ukus mu je izuzetno diskretan, što izuzetno preferiram, jer čemu jako izražena slatkasta ili kiselkasta linija, nije u pitanju neki slatkiš!? Balzam po meni treba da bude nešto što odgovorno neguje usne, bez da ih dodatno opterećuje nekim nepotrebnim, suvišnim elementima. Hurraw! to upravo i čini. Odlične je razmazivosti, idealne masnoće, diskretnog sjaja, dugotrajan na usnama, nelepljiv, u praktičnoj inovativnoj ambalaži,... Kratko i jasno, Hurraw! poseduje sve one karakteristike koje ga svrstavaju na sam vrh sveta balzama i dodeljuju mu čistu desetku. Zahvaljujući svemu tome od mene sledi priznanje da sam postala i obećanje da ostajem pasionirani korisnik Hurraw!-a.


Sigurno se pitate gde Hurraw! može da se kupi?

Za sada, može se samo poručiti putem sajta www.valnex.rs i putem društvenih mreža, a stoji obećanje da će se ubuduće naći i u maloprodajnim objektima.

Vrlo je verovatno da u vama leži titula fana Hurraw! balzama. Ukoliko to stvarno i postanete, misija ovog bloga, da vam život učini lepšim, praktičnijim, karakterističnijim, uspešno se ostvaruje! :D

Pozdravljam vas do narednog posta,
Milica

P.S. I jedno podsećanje, ne propustite  da se prijavite za divan poklončić na FB stranici bloga. Traje do srede do kraja dana, izvlačenje je u četvrtak. 



4 коментара:

  1. Excellent and helpful post… I am so glad to left comment on this. This has been a so interesting ..I appreciate your effort..

    ОдговориИзбриши
  2. Nikada u životu nisam videla ovakvo čudo, tražila sam rešenje da zatrudnim više od 8 godina nakon braka, pokušala sam sve moguće ali ništa nije uspelo dok nisam videla onlajn dokaz kako je dr Fadi pomogao mnogim ženama da zatrudne trudna sa njenom mocnom magijom, napisala sam i objasnila svoju situaciju, obecao mi je pomoci i zatrudnjecu pre mesec dana uradila sam sve sto mi je naredio i otisla sam u bolnicu po poruku i doktor mi je potvrdio da imam 5 godina dana trudna, do sada sam rodila svog zgodnog sina, moj muz je sada zadovoljan i daje mi sve sto trazim, zahvaljujuci dr. Fadyju kontaktirajte ga ako vam treba pomoc.
    * Ako želite da zatrudnite.
    * Ako želite da vratite svog dečka.
    * Ako želite da zaustavite abortus.
    * Ako želite duhovnu moć.
    * Ako želite da postanete poznati.
    * Ako želite da izliječite bilo koju bolest. Kao HIV/AIDS
    E.T.C.
    E-pošta:drfady720@Gmail.com
    WhatsApp:+2349039422406

    ОдговориИзбриши