петак, 30. март 2018.

Vredan pažnje - Una niña - ručni rad


Sa ovonedeljnom kreativkom proleće će da dobije posebnu čar! Jer, zahvaljujući predmetima koje ona stvara, neće da procveta samo cveće i drveće, procvetaće i svako ko bilo koju njenu ruktovorinu stavi na sebe. 

Divne minđuše i ogrlice, od kojih svaka priča posebnu priču, pončoi sposobni da svaki stil učine autentičnim i još brdo drugih predivnih rukotvorina predstaviće vam se ove nedelje u rubrici Vredni pažnje. Nego da ja ne razglabam previše, samo skrolujte naniže i prepustite se. Ja vam garantujem da nećete ostati ravnodušni!

Dobrodošlicu vam žele Una niña - ručni radovi na čelu sa Tatjanom Milićević, koja ko kakva dobra vila sa čarobnim štapićem stvara sve ono što ćete videti u nastavku. O tome vam pričam! A da vas očekuje poklon na kraju teksta, to se naravno podrazumeva! 




1. Šta nastaje u svetu Una niña - rucni rad i ko stoji iza njega?

Najpre da Vam se zahvalim na pozivu da jedna od Vasih prica bude i moja prica. Odusevilo me je to da danas neko zeli o tome da pise. Ja sam Tatjana Milićević, po struci diplomirani ekonomista, ali posto u toj sveri nije bilo zaposlenja okrenula sam se onome sto me ispunjava - kreativnom radu. Moj kreativni svet je veoma raznolik. Volim da stvaram lepe stvari i to uglavnom za zensku populaciju. Npr. heklam salove i kape, sijem i heklam poncoe, pravim nakit od drveta i medijapana, kožica, pravim razne ukrase i civiluke od drveta i drugih raznoraznih predmeta iz prirode, „stavljam“ uspomene - slike mojih kupaca na medijapan sa porukama koje oni zele, kako bi ih sacuvali od zaborava...













2. Od kada se baviš stvaranjem svojih divnih rukotvorina i šta ti je naveća motivacija u tom radu?






















Odmalena pravim svasta nesto, pa onda kad sam postala mama i dobila devojcicu sa njom zajedno, a onda sam nakon sve cescih pohvala i pozitivnih komentara u jednom trenutku krajem 2015. odlucila da to sto radim podelim sa drugima i krenem sa prodajom. Ime „Una niña“ u prevodu sa spanskog znaci „Jedna devojčica“ i simbolizuje mene kao devojcicu u dusi i moju malu devojcicu - moju cerku. Mnogi, kada izlazem na standovima, kazu da iz mojih radova izbija nežnost, ljubav i toplina.








3. Gde se tvoji radovi mogu kupiti, pogledati? Ko su ti najčešće mušterije?

Moje radove mozete pogledati na FB stranici Una niña - ručni rad, na Instagramu @una.nina.hand.made i za inostranstvo u mojoj internet prodavnici na sajtu www.etsy.com. Ranije je bilo cestih sajmova u centru mog grada. Ove godine je jako losa situacija po tom pitanju.












 
 




Moje radove najcesce kupuju devojke i zene koje znaju sta zele, koje vole da nose nesto drugacije, prefinjenog su ukusa i iskacu iz vecine. Ali i muskarci kupuju svojim lepsim polovinama, manje od zena svakako, ali ipak kupuju. 

4. Na koji svoj rad (ili radove) si posebno ponosna?

Tesko je reci na sta sam posebno ponosna. Svaki rad - kad ga zavrsim onako kako sam zelela, mi je drag. Ali eto neka to bude nakit od medijapana koji sama oblikujem i koji je kao takav unikatan dizajn i civiluci za kljuceve koje pravim sa svojom cerkicom i koji me uvek razvesele na prvi pogled! 






















5. Šta bi poručila budućim poštovaocima tvoga rada? Zašto da kupuju baš od tebe? Zašto da nose i koriste baš ono što ti stvaraš?

Onima koji su kupovali vec kod mene nemam sta da porucim sem da se zahvalim, a posebno onima koji se iznova vracaju sa porudzbinama. Oni su vec uvideli sta znaci rucno izradjen predmet. Onima koji nisu do sada kupovali rucne radove porucujem da im pruze sansu, jer nijedan rad nije potpun kao onaj koji se radi iz ljubavi i zadovoljstva. A zasto da to bude moj rad - pa zato sto je jedinstven i unikatan! Salim se, svaciji rucni rad je vredan i unikatan, ipak ce potencijalni kupci sami odluciti. Moram da naglasim da je meni jako vazno da moje radove imaju osobe koje vole tako nesto, koje uzivaju u tome. To vam je dovoljno da znate sa kakvom je energijom i ushicenjem napravljen.







Kao što ste već navikli u dosadašnjim postovima iz ove rubrike, na kraju svog predstavljanja, Tatjana vam daruje jedan od ponuđenih predmeta sa fotografija ispod. Da li će to da budu minđuše, ogrlica, narukvica ili komplet traka i rukavice, odlučićete sami nakon što vas random.org proglasi pobednikom.









A do tada, potrebno je da ispunite nekoliko jednostavnih uslova za učestvovanje:

3. Lajkujete stranicu O tome vam pričam
5. Podelite ---> ovaj post javno na svom profilu
6. Ispod ---> ovog posta ostavite bilo kakav komentar na osnovu kojeg ćete na kraju igre dobiti broj za random izvlačenje.

Nagrađivanje traje do petka 06.04. do kraja dana, a dan, dva kasnije ćemo saznati ko je ovoga puta imao najviše sreće. Zbog komplikacija prilikom dostave nagrade, darivanje je otvoreno samo za teritoriju Srbije, kao i za sve one širom sveta koji poklon mogu primiti na nekoj adresi u Srbiji. Troškove dostave nagrade snosi darodavac. Srećno svima!!!

Tatjani se od srca zahvaljujem na divnoj saradnji i sa uverenjem da ste i ovoga puta uživali isto kao i prošle nedelje kada nam se predstavio Atelje Levitraj, puno vas pozdravljam, a narednog petka pripremite se za novog rukotvorca vrednog pažnje.

A vi kreativci koji se i dalje dvoumite, prijavite se! Kako bi bili deo rubrike Vredni pažnje, nisu vam potrebna nikakva finansijska sredstva. Sve detalje oko prijavljivanja možete naći u postu Dobrodošli u projekat ‘’VREDNI PAŽNJE’’. O tomevam pričam!

Milica

Update 10.04. u 22:33h

Najviše sreće u prošlonedeljnom nagrađivanju imala je,...



Jasmina Kovarbašić! Čestitam Jasmina i molim te da mi u inbox stranice O tome vam pričam pošalješ svoju adresu i napišeš za koji si se poklon opredelila. Svima ostalima hvala na učestvovanju i želim vam više sreće u ovonedeljnom nagrađivanju. O tome vam pričam! 

2 коментара: