среда, 26. јул 2017.

Kako za 2 minuta napraviti jedinstvenu i funkcionalnu kutiju za igračke?


Da li i vi spadate u grupu onih mama koje svakodnevno vode bitku sa igračkama? Svi znamo koliko su deca ažurna u njihovom pospremanju i pre ili kasnije postajemo svesne činjenice da je sakupljanje igračaka uglavnom naš posao. Ovom prilikom skidam kapu svim onim kevama koje su kod svoje dece od malena uspele da ukorene pravilo da je sakupljanje ostataka ''atomske bombe'' u dečijoj sobi zapravo njihov posao. 

Ja nažalost spadam u ovu prvu grupu. :( I pored malog miliona svakojakih džidža bidža, plišanih igračaka, automobilčića, lopti,... meni uvek fali mesta za odlaganje. Jer, mnoge kutije za igračke u našoj kući završile su neslavno. Umesto za igračke, postajale su kućica za decu, koševi, pomagala za pentranje na višu tačku,... Samim tim bivale su ekspresno uništavane i za tili čas neupotrebljive. Već neko vreme vršim pritisak na muža da napravi čvrstu, neuništivu kutiju od drveta, ali kako je njemu za ovu aktivnost vremena u manjku, morala sam u momentu da smislim nešto funkcionalno. Jer juče, kada sam raskrčivala dečiju sobu, sve kutije koje posedujemo bile su pune, a unaokolo su me još uvek pozdravljale razbacane igračke! 

Setila sam se u trenutku da u podrumu imam jednu korpu za veš koju ne koristim već neko vreme. E sad, nije fora samo uzeti korpu i u nju ubacivati igračke jer, iako uredna, soba bi ličila na neku ostavu ili vešeraj, složićete se? Onda mi je palo na um da mi se već godinama po ormaru vuče jedna džinovska muška košulja, totalno van stila i veličine naše glave kuće, koju ne znam iz kog razloga nisam bacila. U stvari, SUPER što je nisam bacila! :D U nastavku ćete videti i zašto!

Kako da, za 2 minuta, od korpe za veš napravite jedinstvenu i funkcionalnu kutiju za igračke, o tome vam pričam.


Da rezimiramo, za nastanak ovog jedinstvenog i praktičnog detalja za dečiju sobu, potrebna vam je:  

- korpa za veš (bez poklopca) 


- muška košulja u XL veličini


- jedna zihernadla 

- i svega 2 minuta vremena 


Šta je potrebno da uradite

Jednostavno, obucite korpu za veš! :) Zakopčanu košulju navucite na korpu, s tim što kragna košulje treba da bude na dnu korpe.


Rukave koji vise sa strane vežite i napravite neku kvazi mašnu. Kada odlažete kutiju, izbor je na vama da li će se mašna videti ili ćete kutiju okrenuti sa druge, leđne strane košulje. 



A kako vam kragna na dnu ne bi landarala i remetila ravnotežu kutije, preklopite je i zakačite zihernadlom kao na slici. 



I to bi bila cela filozofija! Iskrena da budem, nisam baš nešto oduševljena dezenom naše košulje, ali kako se našla pri ruci u jednom presudnom momentu, ja obožavam našu novu kutiju za igračke. A i deci se veoma sviđa. Sad, nisu baš srećni, pogotovo moj dvoipogodišnjak, što ne može da ulazi u nju, ali zato ja jesam, jer joj se nazire duži vek trajanja, za razliku od drugih. Bar se nadam. :) 


Da li biste i vi probali da izdejstvujete ovakvu kutiju? Ukoliko se rešite na ovu misiju, pohvalite se slikama na FB stranici ''O tome vam pričam''. :) 

Pozdravljam vas do narednog posta,
Milica 



4 коментара:

  1. Poruka muževima...
    Napravi kutiju za igračke kao što te žena zamolila, inače ćeš ostati bez jedne košulje.
    Muške.
    Veličine XL.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobra ideja, da se iskoriste stare košulje.

    ОдговориИзбриши
  3. Nikada u životu nisam videla ovakvo čudo, tražila sam rešenje da zatrudnim više od 8 godina nakon braka, pokušala sam sve moguće ali ništa nije uspelo dok nisam videla onlajn dokaz kako je dr Fadi pomogao mnogim ženama da zatrudne trudna sa njenom mocnom magijom, napisala sam i objasnila svoju situaciju, obecao mi je pomoci i zatrudnjecu pre mesec dana uradila sam sve sto mi je naredio i otisla sam u bolnicu po poruku i doktor mi je potvrdio da imam 5 godina dana trudna, do sada sam rodila svog zgodnog sina, moj muz je sada zadovoljan i daje mi sve sto trazim, zahvaljujuci dr. Fadyju kontaktirajte ga ako vam treba pomoc.
    * Ako želite da zatrudnite.
    * Ako želite da vratite svog dečka.
    * Ako želite da zaustavite abortus.
    * Ako želite duhovnu moć.
    * Ako želite da postanete poznati.
    * Ako želite da izliječite bilo koju bolest. Kao HIV/AIDS
    E.T.C.
    E-pošta:drfady720@Gmail.com
    WhatsApp:+2349039422406

    ОдговориИзбриши